Η Μαργαρίτα Γκούντρα σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία, με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης. Παράλληλα, ειδικεύτηκε στη Συστημική Οικογενειακή Θεραπεία και στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία.
Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα ειδίκευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία (Α’ Ψυχιατρική Κλινική-Αιγινήτειο Νοσοκομείο), στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και στην αξιολόγηση και αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών/Δυσλεξίας. Έχει, επίσης, εκπαιδευτεί σε προγράμματα εκπαίδευσης γονέων και προαγωγής της ψυχικής υγείας παιδιών και γονέων (Παιδοψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών).
Επί σειρά ετών (2010-2013) υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης-εκπαιδεύτρια στο σεμινάριο Κλινικής Ψυχοπαθολογίας που διοργανώνει η Α΄ Πανεπιστημιακή Κλινική σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας (ΕΠΙΨΥ). Έχει υπηρετήσει ως ψυχολόγος στο τμήμα Ψυχολογικής Υποστήριξης και Συμβουλευτικής του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών (Διεύθυνση Παιδικών Σταθμών) και στις Σχολές Γονέων του Ινστιτούτου Νεολαίας και δια Βίου Μάθησης (Υπουργείο Παιδείας), όπου συντόνιζε ομάδες γονέων και ομάδες τρίτης ηλικίας.
Από το 2014 έως σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος σε δομές εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας. Από το 2017 διατελεί μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας (Ε.Σχο.Ψ.Ε.).